Fanta är världens sötaste!

Hejhej , just nu har jag precis ätit kom hem från stallet för en halv timme sen typ,
ska snart in och duscha sen så kommer andrea snart hit , hon sover kvar här oxå.
den här veckan har jag bara vart i stallet ! så himmla skönt!
men imorgon är det skola då, inte så kul ..
menmen man får leva med det , fast ska bli kul att träffa johanna och de andra som jag har itne har träffat på en vecka .. men nu ska jag inte och duscha ! ses sen då!
slänger in en bild på mig och Fanta!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

2012-03-05 @ 12:34:31
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0