min dag

hejhej , har nyss duschat. idag har jag varit i stallet ! när jag skulle rida så börja det precis regna ! så då skulle jag gå in i ridhuset men då så ville han inte gå in men jag örsökte och försökte till slut efter typ 10 min så kom jag in , men då var jag redan blöt så då tränade jag gå ut och in! så nu kan han gå in och ut lugnt när man sitter på! det är en arab så dom är ju typ rädda för sig .. men han är så gudomlig snäll , och idag tror jag han vart iretterad på myggen för det var så otroligt mycket mygg så han sparka bakut .. men det gick bra! men imorgon ska jag till sala och köra moped i stan sjukt läskigt! men nu ska jag kolla på tv så hejdå! kolla fb ska jag oxå göra! ni får ha det bra!♥

Kommentarer
Postat av: Johanna Gustafsson

Vilken fin blogg du har! :)

Svar: Sv; tack så mycket , du med! :)
Alexandra

2012-06-25 @ 20:58:22
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0