dålig update

hejhej
asså sorry för dålig uppdate men jag har vart i stallet och allt malin är bortrest så då tar jag hand om peppe och då blir det 2 hästar , idag så träna jag för lina hon är jätte duktig på dressyr så det gick super! nästa onsdag blir det att träna för tusse , längtar ! :D men Neo är ju rädd för bommarna han tror att dom kommer döda han typ .. xP hehe .. så men det kommer säkert gå bra! :) menmen har nyss varit uppe på klubben och tränat agility med Maya och det gick också jätte bra ! :) så nu gör jag inte så mycket ska väll sätta mig med familjen och kolla på OS och sverige fick silver i hoppning(y) duktiga vi! :) men inlägget vart långt så nu avslutar jag:)
ni få ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0