the moment i met you

hej hej !
sitter och lyssnar på musik nu!
imorgon är det fredag ! (y)
då blir det att vara med johanna!
ska bli sjukt kul och vara med henne ensam!
längtar!
igår sov jag hos andrea ju!
vi lyssnade på en bra låt i sommras och jag tror det är den här :
så andrea om du ser det här så kan du svara om det är den här eller inte! ;)
aja men idag hade vi engelska i 40 min sen så hade vi hål typ 2 timmar så jag och johanna åkte till stan!
jag köpte en mascara .. hehe , men sen gick vi och käka ni såg min lunch på inlägget under!
långt inlägg ..
nästa vecka har jag zoe HELA veckan ! fan va kuuuuuuuuul
men nu ska jag laddda ner musik till miin mobil! (a)
PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0