gröna kort prov idag då!

Hejhej :)
ligger i sängen och lyssnar på musik , klockan 4 drar jag till stallet för du ska jag göra grönakortets slut prov!
hoppas det går bra!!
men iallafall dom som inte vet vad grönt kort är så är det, när man har fyllt 13 år och vill tävla så måste man ha ett eget frönt kort annars kan man tävla på sina föreldras gröna kort och om man klar sista provet , det är olika del prov först men dom har jag gjort så nu är det bara sista provet som är kvar , aja men iallafall om man klara alla prv så får man ju grönt kort och då kan man tävla , fast man måste ha licens men det får man när man har klarat gröna kortet , men jag tror licens kostar varje år ..
ja där fick ni lite info om grönt kort!
men innan jag åker dit ska jag läsa igenom hela boken !
vill inte kugga på det ! ;)
men sen efter det så ska vi åka til nettan och träffa våra valpar och maya!!
kommer bli sukt roligt
men hejdå
PUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0