TOTAL KÄR !

Typ: Stora hästar -  Inriktning: Allround -  Kön: Valack -  Födelseår: 2001
Namn: Ninio De Lou
Superrolig och underbar häst till salu. Vill att han kommer till ett hem där han får daglig utevistelse, sköna skogsturer, träning samt ev få starta i små tävlingar. Lätt att sko och fungerar lika bra att rida ut på ensam som i stor grupp. Ca 1.64cm i mkh!

Väldigt välhanterad från marken och gör allt för sin ryttare. Rolig häst att rida och har en enorm personlighet och ett stort hjärta. Tidigare blivit misshandlad så jag är noga med att han hamnar hos rätt person!

Då han nått sin utbildningskapacitet inom hoppningen, men i dressyren kan han gå långt, så väljer jag att sälja honom till någon som vill "börja om från början" med honom och göra så att han får roligt.
Utbildad minst LB dressyr och LC/LB hoppning. Tränat regelbundet för tränare sedan -09 men har nu tröttnat lite på hoppning, därav att man ska "börja" om lite med honom och få han tycka det är roligt igen. Maila helst, då jag kan ha det svårt att svara i telefon!
Pris 15 000 kr

åhh fyfan vad jag vill ha den hära hästen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glad påsk :)

2012-04-07 @ 22:41:32
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0