Det var en gång en kille som var 16 år vars mamma hade ett öga och pojken skämdes väldig mycket över att hon hade ett öga, en dag kom hon till skolan för att hälsa på, hon gick in i klassrummet och alla stirrade på henne och skällde ut henne och sprang hem gråtande, nästa dag när han gick till skolan mobbade eleverna hans mamma, han sprang återigen hem. men han rymde hemifrån från sin mamma och från sitt hus. tiden gick och pojken blev äldre, gifte sig, skaffade barn och en dag kom mamman och hälsade på. han öppnade dörren och hans barn skrattade åt henne, han skrek: vad vill du? försöker du skrämma mina barn eller?! efter ett år kom grannarna och sa: din mamma har dött. han brydde sig inte, en vecka senare fick han ett brev skrivet av sin mamma... " Förlåt min son, det var inte meningen att skämma ut dig, men när du var liten var du med om en olycka och förlorade ditt öga så jag gav dig mitt ena öga." Respektera kvinnan som födde dig ♥♥♥ Kopiera detta om du älskar din mamma ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: H&T

Nu är dagens bloggvinnare utsedd , kika om och kolla om det blev du! men om det inte blev du , är det bara att ta nya tag och försöka igen i den nya omgången!



http://tessohanna.blogg.se/2011/september/dagens-bloggvinnare-ny-omgang.html#comment

2011-09-27 @ 22:06:41
URL: http://tessohanna.blogg.se/
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: tack för ditt stöd i min tävling om onepiecen :) lägg gärna till mig på bloglovin så du inte missar när tävlingen kommer upp ;)

2011-09-28 @ 06:54:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0