har ont överallt !

hejhej , orkade inte blogga igår kom hem ungerär vid åtta ..
aja men gick upp vid halv 7 , det var ju samliiing halv 8 , men sen så åkte vi , det var jag beam johan och pappa i min bil så kte vi mor edsbyn , och det tog ungeför 2 timmar  ;o men vi var framme typ en halvtimme före matchen , elr vad det var , och så hade vi inga abytare hellre så vi spelade tre matcher , och alla var nästan sjuka utan typ 2 elr 3 ;o aja men vi vann första med 19 - 12 :d sen förlorade vi den andra matchen , men vi var as grymma !! vi förlorade med 2 bollar bara , sen sista matchen sög !! alla typ gick på plan , men dom vi mötte var dåliga , men vi var skit trötta !! aja sen åkte vi hem , stannade och äta sen när vi var i gävle så var den ett rådjur som hade blivit på körd sen vare nån bil som hade kört in iräcket !!
men nu är jag hemme från skolan , har skit int i halsen sen kan jag nästan inte gå men ska till skolan imorgon , men men .. nu har joakim åkt till falun igen ..
mennu har ag inge mer att säga så hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0