saknar hästarna!!

Hejhej:)
ja , bloggade inte igår , men iaf så var jag på handbolls träning :)
tror jag ska börja igen ! :)
har inget annat att göra på vinter ..
men iaf jag har inte ridit på flera månader , eller typ 2 månader !! :(((
saknar det skit mycket men hinner inte åka till elsa på hegerna , eftersom vi ker till joakim sen så har jag haft fotbolls match och avslutning , sen har jag vart med kompisar , men nu har jag bestämt !!
att på söndag ska jag till stallet !!
för imorgon ska vi göra nått hemligt med fotbollslaget :)
men det här kanske inte var nå intresant ,
iaf skit samma ;o
men iaf så nu kan jag gloserna ! (y)
nu ska jag fortsätta äta frukost så hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0