smygbloggar? ;)

Nu smygbloggar jag lite på alexandras blogg..
Jag heter alltså Patricia, är 16 år och har haft Gertie som Alex har nu i 2 och ½ år.
Jag har fixat designen på bloggen och jag hoppas Alexandra är nöjd, igen ;)


med Gertie's Gamble har jag tävlat regionalt LA med placeringar, med vinster i LB, det var meningen att vi båda skulle debutera Msv B hösten 2010, men det blev ändrade planer p ga att vi hade så stor nervositet och inte riktigt gick ihop på tävlingsbanan på slutet, nu har jag en ny ponny som jag snart ska debutera LA på och Gertie har efter mycket om och men hamnat hos Alexandra som gör ett superjobb med honom, han är en väldigt speciell ponny och går inte ihop med vem som helst, längtar så efter att träffa Alex och Gertie på tusselägret i Orsa i sommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0