gud vilken bra statistik det var igår :D

Godmorgon alla söta :)
gud jag fick panik nyss hitta inte min bh
hitta den nyss så nu har jag klätt på mig :)
kolla ut nyss och det snöa :o
det är ju vår inte vinter !!
det ska bli sommar oxå!
har fett ont i magen idag , men jag tror att jag är nervös för idag !
första gången när jag hade hoppat så skakade hela jag !!
men ni ska få en bild på mig hur jag ser ut idag sen efter det är nlägget för jag är inte klar ..
men ni kan få se mig i fläter och nyvaken o utansmink :p
hihi..
aja här kommer den.
här kommer nåra bilder från när jag var med andrea :)
jag vill ha sånt hår !! ↑
fina va? :p

Kommentarer
Postat av: andrea



2011-05-05 @ 11:42:40
URL: http://andreaedeloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0