godmorgon

Hej :)
Ja igår när jag var i stallet , jag red runt herrgården
sen när jag typ vid hälften så börja gertie stutsa och hålla på att små stegra !! ;o
sen ville han ta en kortare väg till stallet men jag ville att han skulle gå rakt på eftersom han trava typ hela vägen ;o 
men det ville inte han så dåå små stegrade han sig och vände och trava in där ..
sen försökte jag vända han men det gick inte , så då fortsatte han med sin "roliga" saker .
Sen när jag hade  fått som jag ville så stegrade han sig så han stog rakt upp och det kände som han skulle trilla över ;ofett läskigt !!! ;o
undra hur han kmr vara på träningen i morgon ;o
aja men nu måste jag gå hejdå <3

Kommentarer
Postat av: patricia

han gör så när man rider långt, matvraket som ska hem och äta bara, det går över efter ett tag :) bli inte arg på honom bara, då blir det ännu värre..

2011-03-16 @ 14:51:45
URL: http://patriciam.webblogg.se/
Postat av: patricia

han gör så när man rider långt, matvraket som vill hem och äta bara, tjockisen (: det går över efter ett tag, bli inte arg på honom bara då blir det ännu värre..

2011-03-16 @ 14:52:55
URL: http://patriciam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0