kulit inlägg!

Hej:)
Jag hatar att blöda näs blod !;o
gör det nu ;$
typ igår natt så vaknade jag av att jag blödde näs blod :o 
eftersom jag blöder ganska mkt så måste det bero på att jag har mkt blod som vill komma ut ;p
haha och jag blöder alltid i ett näshål xP
så fucking konstigt!:'o
aja nu ska jag sluta prata om det dära :p

idag har jag inte gjort så mkt !
har varit med mamma o pappa och handlat på willys
sen så åkte vi till jysk/ jusk eller vad det heter ;p
aja där köpte jag en gitarr :D
sen när vi kom hem så gjorde mamma iordning mat då gick jag o pappa ut och gick men hundarna :)
när vi kom hem så åt vi :)
sen gick jag ner och satt typ vid datorn och spela lite gitarr , det låter inte så fint för den är inte stämd ;o
och sen spelade jag mamma & pappa kort jag vann ! :D
sen efter det så gick jag och Agnes(minhund) ut och lekte i snön :)
haha kul inlägg !
hej då



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0