2011

Tju:)
Ja nu är det 2011 :D
Har inte bloggat idag för jag har inte orkat.
Nu ska jag berätta lite om i går:)
Först så kom ubbe & Anki typ vid 16
då höll mamma o Anki på med maten sen efter typ en halv timme så kom Natcho´s familj
för dom skulle igentligen hämta han på julafton men det vart snökaos i England
så dom kom igår ist , när dom kom in så vart han jätte glad:D
Men sen så åt vi mat , Natcho´s familj dom har två barn , en 10år kille & 6år kille
Jag"lekte" kurra gömma med den lilla killen han hette samuel , men kallas sam.
sen spelade vi lite wii , sen efter det så skulle dom åka , då så spelade Jag pappa ubbe och anki vi spelade kort typ 2 gånger sen så kom Therese och Fredrik , Therese är min kusin och fredrik är Thereses kille.
Sen så spela vi nått frågesports spel , aja det spelade vi typ till tio i 12 sen så gick jag och fredrik ut och tog kort på raketerna :)
Aja sen åkte alla hem och vi gick och la oss
Och idag så har jag inte gjort ngt,
jag har kollat på film
Sen vaknade jag typ 1
Men har inget att säga nu så byebye ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0