Hej alla :)

Idag så hade vi hemkunskap prov det gick sisådär för mig :p har inte fått reda på hur mkt vi fick än men när jag gjorde det så känndes det inte bra :(:(
aja hoppas på det bäta (y
sen när alla hade gjort det så gjorde vi chokladsås sen fick vi glass till :):)
gott !!! :D
sen så vare klass föreståndare grej och de sa lite saker ;p
efter det vare gympa !!! ;o
tjejerna hade boxning och killarna hade rodd
trök med boxning , vi körde 90 grader och jag satt typ i 4 min :d
jag är stolt över mig (y
nu ska jag börja träna med 90 grader :)
så jag får BRA benmuskler :D
duktig jag ska bli (a)
efter idrotten vare lunch
sen vare svenska -.-
efter det var engelska ännu trökare :( O_O
sen så vare språk har engelska där med -.-
och karin SUGER fett mkt om man skriver hennes förkortning så blire k.k och med mellan namnet blire k.u.k
haha -.-
men sen vare hemmåt och äta sen till stallet :)
jag red med malin :)
vi red barback i paddocken :)
de var en bom på marken så vi tog en socker bit och ställde upp det så det vart ett litet hinder :)
och det gick bra :)
nu ska jag duscha så hinner inte skriva mer , efter duschningen blire familjen annolunda :D
aja hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0