Föråt att jag inte har bloggat på jätte länge :(:(

Nu ska jag berätta lite som jag har gjort i helgen :)
I fredags var jag inte i skolan , var sjuk :(
i lördags så typ vid 10 åkte jag till stalllet fast det var typ 25- ;o
hästarna stog inne för det var så kallt
jag tog ut gertie och börja borsta han & gosa med han
sen så gick jag ut och gick med han , jag red inte för det var så kallt fast då  hade det blivit
varmare , då vare typ 15-
sen så åkte jag hem och duscha , men när jag kom hem så var urban & Anki där oxå
för anki o urban har ju gift sig och då ska dom ha typ fest
så dom var där och fixa allt + maten:)
jag gick in o duscha sen när jag hade duschat klart så hade
niklas och tudde kommit :)
aja , sen typ  vid 3 åt vi
sen så föjde jag med johan och kolla på match
men sen ville jag inte vara kvar där så fredrik fick komma och hämta mig :P
sen så när jag kom hem så var några fulla ;p
aja pallla skriva mer om den dan
Söndag: jag gick upp vid 7 för jag skulle hjälpa elsa o tusse i stallet :)
dom kom typ vid 8 ;)
sen så gav vi dom mat , sen så böra jag mocka åt helma & gertie ,
efter det så tog vi ut hästarna och då börja vi mocka åt dom andra hästarna ;)
när jag var klar med de så skulle jag ta in gertie , men det gick inte
så då fick elsa komma och hjälpa mig .
vi trängde ner han i ett hörn , han kom förbi hos 2 gånger sen fick vi tag på han :)
jag red runt slingan :)
men jag hinnner inte skriva mer ska fixa mig nu , för jag har duschat
och nu ska jag klä på mig och blåsa håret sen platta det ;);)
puss & hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0