chacha bloggen :*


Ja idag var jag med jonna johanna o sara som jag redan har sagt,
men det skadar inte om jag skriver det igen ;o
aja men först när vi kom hem så bakade vi muffins :D
sen så fixa jag jonna o johanna oss som fjårtizar som ni kommer få se lite på biderna sen ;);)<3
sara sminkade bara ngr mårr hår ;p
fast det syndes inte :(:(
sen så tog vi massor av kort
och Skratta kommer bilderna sen
men när vi baka så skaffade jonna fb så nu har hon det :D
sen när vi hade tagit typ 10000000 st kort
så skulle sara gå hem :(
kommer sakna dig sjukt mkt när du kommer flytta !!! :(:( <3
Sen gjorde jag o johanna en blogg video som kommer upp på hennes blogg sen ;)<3
haha vi var så häääääääääääääääääääär seriösa !!
not
sen imorgon ska vi ta med oss smink och jag ska ta med sytem kamran och då ska vi sminka oss som fjårtizar <3
haha (y'
kulit ;d
men har inte så mkt att säga kommer bilderna nu :d
















Älskar er sjukt mkt !! <3

Kommentarer
Postat av: jonna

ÄLSKAR ER MEST

ni kommer Alltid finnas i min närhet



PUSS PUSS <333 MISS ALL OF YOU GAYS <333XD

2011-02-26 @ 18:19:29
URL: http://jonnnazblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0