sista december idag då!

sorry fö dålig bloggning !!
idag vaknade jag runt 11 och sen vid typ 1 drog jag till stallet med Malin :)
vi mockade och fixade hö till hennes häst , sen gick vi ner till mitt stall och kollade om jag behövde mocka men det behövde jag inte för det hade någon annant gjort! när jag skulle ta in Zoe så gick det inte så bra ..
hehe en häst rymde fast hon stog stilla sen när jag gick mot henne så kom hon! :)
duktiig cheey!
Men efter det så gjorde vi iordning dom och red ut!
Malin hade med sig kameran , så vi tog kort på åkern , fast det vart inte så bra för det var ganska mörkt ute ..
men vi ska ta flera kort typ kl.12 på dan för då är det ljust!
men sen efter stallet har jag inte gjort så mycket mera , har ätit sen nu väntar jag till man kan ta kort på fyverkirena , eller hur det stavas ?
men har inte så mycket mer att skriva så hejdå
PUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0