julafton imorgon!

sorry att jag inte har bloggat nått idag men hag har iaf vart på stan och köpt dom sista julklapparna. fast det var bara 1 julklapp och det var till mamma :)
men ska snart äta, sen drar jag till stallet och tar in hästarna!
för elsa är hemma och ligger sjuk :/
men ia tog lit kort på julklapparna nyss , fast vi har inga många juklappar i år eftersom jag fick globen resan ju , det var en julklapp och den kostade ca 2000 kr eller nått!
juste jag skulle ju lägga upp videos på det men ska ladda uppdet på videofy.me först !
men iaf har inte gjort så mycket mer idag ..
IMORGON ÄR DET JULAFTON!
fast det känns inte som det eftersom snön har nästan försvunnit ! :(
aja har inte så mycket mer att säga så
PUSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0