vem är du?????

hejhej :)
jag bloggade inge igår eftersom hanna var här :)
nu ligger hon och sover på våran luftmadrass :)
aja kan väll berätta vår dag :)
först var vi ute ett tag ,  sen så kom vi på att vi skulle smyga på golfspelare , men det var bara en så .
men vi gjorde det endå :)
sen så började det att regna så då börj vi gå hemmåt , men sen typ spöregnade et när vi var nästan vid hanna , så då fick vi lov att springa in ..
vi vart asblöta när vi kom in !! :(
efter det så kom jag på att vi sulle spel , så då spelade vi geni junior för 11-14
och hanna är ju liksom 15 , så det är lite fuskigt !
så hon vann ! :(
men kul var det :)
sen kom vi på att vi kunde sova oxå :D
så då ringde jag min mamma och hon sa JA (y)
så då gick hanna och packa .
efter det så spelade vi nått spel som heter cluedo , fett kul !
efter ett tag så kom mamma , när vi kom hem så gick vi en sväng med vovvarna :)
när vi kom hem så åt vi korv med bröd ;)
sen sjöng vi sing star! fett längesen jag gjorde det ! :)
sen spelade vi cluedo igen :)
sen kollade vi på pippi :)
hehe , fast jag somnade typ på engång xd
men ddet var allt tror jag :)
så byebye :)

Kommentarer
Postat av: Malin

- Roligt att du är med i dagens blogg, jag hör av mig när vinnarna är dragna, lycka till & ha en bra dag! kram

2011-08-11 @ 11:25:51
URL: http://nightmarecandyy.blogg.se/
Postat av: Manda

Cluedo är ju en klassiker! Grymt kul spel! Vad söt du är förresten :)

2011-08-11 @ 16:10:53
URL: http://blondochsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0