toooooomt

Hejhej :)
bloggade inte så mycket igår , men orkade inte ;)
jag var med julia igår ju :)
först cyklade jag till henne , sen så typ snacka vi & vi visste inte vad vi skulle göra sen så skulle vi bada i tjärnsjön , men då börja det regna , sen så åkte vi dit för att bada sen sa min mamma att jag skulle hem , men hon trodde jag var hos en som bor typ granne med mig , hon heter oxå julia , men sen skulle jag inte hem . sen så åkte vi hem till henne , då gjorde hon köttfärssås o makaroner , sen baka vi chokladbollar :D
fett goda var dom :D
men sen så kom isabelle persson :)
sen typ snacka vi o de , sen så kom det världens åsk smäll & typ blixt samtidigt ;o
fett läskigt :p
men sen så skulle vi spela spel , men då kom mamma ..
sen när v åkte bil hem , börja det spöregna , så vi såg inte vägen !! :o fett läskigt !!!!!!!!! :O:O:O
ja det var min dag de ;)
men nu ska jag dra :)
hejsvejs 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0