beautiful♥

hejhej:)
förlåt för dålig bloggning !
men hinner inte på vardagarna , eftersom jag har skolan & de ..
men va till gertie går och hämta min saker , och då ropa jag på han , han kom då , han har blivit tjock !! ;)
haha <3
aja , men har ju inte ridit han ..
an är fortfarande svullen på bakbenet ..
menmen ..
jag är så sstor på haaaaaan !
han är ju bara en c-ponny , men jag kan itne släpppa han :(
han är så underbar!
men ska ju skaffa en liten stor häst ,
nu kan jag berätta vad som hände igår :)
när jag och andrea åkte hem rån skolan , så gick vi ut och gick med hundarna , sen så åt vi mat , efter de så kollade vi på tven , efter tag så drog vi till gertie och hämta min hjälm och borstar :)
sen åkte vi till ronja , hon red på ronja och jag red på penny :) det gick bra ibörjan sen på början av slingan så börja hon stegra och sparka bakut , sen efter tag så hoppa jag av och gick med henne och då ba slet hon sig ut ur mina händer ! :o gjorde skit ont !!
sen så red jag i paddocken , det gick bra !
och penny är den storklen jag vill ha :)
fast hon var fortfarande het , men det gick bra iaf ! :)
men det var typ allt :)
nu sitter jag här coh dunkar musik , jag gick upp 6 för jag duscha ! så är skiiiiit trööööttt !
men men , har itne sminkat mig eller käkat frukost än !
men ska väll upp och göra det snart :)
men det var alllllllllt nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0