Hellu :-)

Hej
Ja idag var man inte i skolan heller .
Har as tråkigt ! Nu har jag nt ont i halsen o feber längre ! :D
Men är förskyld o hostar . :/
Jag kanske kmr till skolan i morgon men jag äter typ inget ting bara apelsin.
Jag har inte ätit på 2 dag :/
Aja men vi får se om jag kommer till skolan i morgon eller på torsdag. men iaf jag har fått min tröja nu som jag beställdes i fredag :D
Den var snygg :)
Men nu sitter jag är & skriver & lyssnar på musik :)
Få se om jag får i mig mat när mamma kommer hem , hon kommer strax ..
Aja men nu har jag inge mer att säga !
JOOO!
Vi har vunnit serien ! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Har alltid kommit två i varenda serie ._. men nu kom vi etta :D
Men nu ska jag dra byebye .
//Alexandra*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0