Långt inlägg :D

Hejhej Alla söta:)
Ja igår så var jag med Alexandra :D
Först så var vi hos henne :)
Sen åkte vi hem till mig ;)
Då ficksa vi varandra lite .
Sen cykla vi till skogen o tog kort :D
(De kommer bilder sen ! )

Jag saknar min MAJA ! :( <3
Vi MÅSTE vara snart ! <3

Men idag var skolan kuul .
Först så vare hemkunskap .
Seeen hade vi gympa .
Jag kan stå på huvudet ! :D
Jag lärde mig de idag :D
Fan vad bäst jag är !!!! ;D
Haha . Sen så skvätta jag vatten på Alexandra o hon gjorde de på mig ;)
De var kuulit ! ;D

Sen så vare lunch .
Efter maten så gick vi ner till pingingsrummet jag o Alexandra o johanna :D
Vi hade lite kul där ;D
HAHA min o johannas humor ! :D
Den är BÄST!

Men nu ska jag svara på kommentaren ! ;D

Postat av: zaaandra
hej kompis (L)
hmmm,vad ska jag fårga ?;)
1.vare kul & rida med mig ?:)
2.ditt favo plagg?
3.vilka bloggar kollar du på?<3
4.ska vi åka upp & åka snowboard där vi skulle åka förra året ?:D <3
5.vem gillaru ?
6.sötaste killen i klassen ?:D
7.vilken av tjejerna i klassen tkr du mäst om som kompis alltså?
8.bästavän ?
Postat av: zaaandra
hej kompis (L)
hmmm,vad ska jag fårga ?;)
1.vare kul & rida med mig ?:)
2.ditt favo plagg?
3.vilka bloggar kollar du på?<3
4.ska vi åka upp & åka snowboard där vi skulle åka förra året ?:D <3
5.vem gillaru ?
6.sötaste killen i klassen ?:D
7.vilken av tjejerna i klassen tkr du mäst om som kompis alltså?
8.bästavän ?
Svar:
1.JA ! :D <3
2.Mjukisbyxer <3
3.Din , Malin Ornell, Alva Janzon , Isabelle Persson ja men de bror på hur mkt jag orkar kolla på . :-P
4. Menar du romme? om du gör de så SÅKLART ! :D
5.Ingen ;P
6.Ehm .. vet facktid inte :P
7.Alexandra L o Joohanna :D <3
8.Vilken som är min bästavän? Jag vet facktis inte .
Ja de  var alla svar på frågan :D <3
JA men nu pallar jag nt skriva mer .
Så nu kommer bilderna :d
Ja de var nåra fina bilder :D
hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0