:)

Hejhej :)
JA de var en som kommenterade o fråga om jag kunde göra ett smink inlägg vad jag har för smink på mig :)
Då gör jag väll de me jag har inte så mkt på mig :P
Ja jag brukar bara ha mascara på mig .. Men det kan hända att jag tar ite ögonskugga på mig :P
Ja de är de jag brukar ha på mig :P Till skolan och vanligt..
Men nu ska jag göra ett schema vad jag ska göra i veckan !

Söndag:Vara med Alexzandra :) (http://Alexzandrasblogg.blogg.se)

Måndag: Skola 9-16 Vet inte sen vad jag ska göra ..

Tisdag: Skola 9-16 , sen Agiity :)

Onsdag: Skola 9-16 , sen rida :D:D<3

Torsdag:Skola 9-16 kanske vara med ngn ! ;D

Fredag: Skola 9-14.45 :) Sen äre höstlov :D
Vara med ngn !

Lördag: Vara med ngn !

Söndag: Va med ngn :)


Ja de ska jag göra den här veckan :) <3

Puuuuuuuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0