Hejhej :)
Ja igår var jag med Alexandra o Jonna :D
Vi hade kul :)
Först så åkte vi buss hem till mig .
Och då satt vi längst bak :)
När vi stanna vid domarhagen så kom de massa folk !
Men då var de två styckna killar som satt sig framför hos .
Då började Alexandra prata med dom :D
Haha de vaar kul :)
MEn jonna tkt de var pinsamt :P
Men när vi kom hem till mig så gick vi och åt maten :)
Korv o makaroner :P

Sen gick vi ner och fixa varandra :)
Sen tog vi lite kort :D

Kommer bilder snart .
Sen åkte Jonna hem !
DÅ satt jag o ALexandra lite vid datarn sen skulle hon hem :/

Nu kmr de lite bilder på osss :D


En fin ALEXANDRA ! :D

Lite suddit :P


Hinner inte lägga mer nu ska dra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0