;D

HejHej Alla Söta :)
Ja nu sitter jag i källarn med Alexandra ;D
Jag var här i går med .
Men jag kom nyss .
Men först så var jag o Alexandra .
Vi var i stallet. :D
Jag red Ör o hon red Embla :)

Först red vi i padocken :)
Senm skulle vi rida hem då red vi på en äng .
Då öka de faten fortare o fortare .
Sen så red Alexandra barbacka .
Då så red hon först .
Så hon hoppa över ett dike . fast man kunde gå över .
Sen så fick hon stopp på hon .
sen vände hon påsig o kolla vart jag var .
Då såg hon en lös häst med saden på ena sidan av magen på hästen ! ;o
Så jag rammla avv för saden var as lös så jag åkte på sidan .
Sen så gick vi hem , sen så satt hon på saden .
Då red vi ut ut i skogen .
Och hoppa lite :D <3
Men nu ska jag dra o va social med Alexandra <3
 Komemr lite bilder sen . <3
PusS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0