Godmorgon !

Hej
Igår var jag till stallet :)
Först så hoppade jag inne .. Sen red jag ut :)
Red hem till mig och tillbaka :D
Efter jag var i stallet så åkte jag till alexandra:)
Först så satt vi vid datorn ! ;D
Sen spelade vi kort ;)
Efter det så gick vi till källarn ;)
Alexandra vart i kastad i snön , utan skor och jacka ;o
Sen när jag kom hem , så vart det film dags med mami & papi ! ;D
Jag kommer lägga upp video klippet , men dom har inte accepterat min inloggning , asså min konto ;o
Så när det är klart så lägger jag upp det ! :D
Iaf idag så först ska jag kolla på häst hoppning kl 11 :)
Från globen , Efter de ska jag äta ngt sen dra jag till stallet! :D <3
Sen vet jag inte vad jag ska göra! ;p
Men nu har jag inte så mkt mer att säga ;o

jag längtar efter att man får åka snowboard !!! :D

Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg och härligt med snö!

kommentera vilket inlägg du vill i min blogg och du blir reklamad ! :D

ha det gött :D

2010-11-28 @ 17:29:51
URL: http://baramajasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0