hellu:)

Hej
Idag vare skola .
Först hade vi hemkunskap då fick sätta upp fläktar sen så fick torka lite saker
sen halv tio så var det lucia :)
Efter det hade idrott :)
De var innebandy men jag trodde idrotten var inställd hela veckan men det var den inte bara på onsdag och fredag !
Men aja ..
Sen på svenskan så var Zandra as dryg ;o
Hon hållde på sätta upp sina fötter i mitt knä så jag hann typ inte skriva ngt på min berättelse :(
Men men ..
Det är en tjej i min klass som snackar skit om mig ! -.-
Jag vet vad du tkr om mig !
Men vrf säger du inte det till mig istället för att skicka sms till en annan ? ;s
Du kan väll lika gärna säga det öga mot öga ;o
Aja skiter fullt ständigt i dej!
Så byebye Jonna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0