house

hejhej :)
slutade 20 över 2 idag  (y
sen åkte jag hem åt lite , sen drog jag till stallet :)
jag tog in henne och då var hon skit smutsig .. 
men sen när jag skulle  rida så gick det super bra till jag var nästan hemma eller ja typ . men hon började ställa sig på bakbenen inte högt , sen hoppa jag av gick en bit hoppa upp igen vart samma men sen kom en gubbe och hjälpte mig , han fick gå till raksträckan , sen trava jag sen vart det gallop och då sparkade hon bakut ..
så inte min dag i dag .. xppp
men sen när jag kom hem så plugga jag lite sen duscha jag och nu sitter jag här :)
men har inte så mycket mer att säga , nu ska jag fortsätta kolla på house.
PUSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0