tisdag

Godmorgon :)
I går var jag i stallet hela dagen åkte dit halv nio och var hemma vid 20 i 8 :p
hihi ..
men kul vare ,
jag hjälpte tusse och släppa ut hästar , sen mocka
sen kom en vetrinär som skulle kolla tänderna och de ,
det så läskigt ut när dom skulle gå till boxen för dom var ju drågade ..
så dom gick och vingla , gertie höll på kliva på hennes sladdar :p
hihi..
jag fick hålla i hans tunga , fast det var inte så äckligt som jag trodde .
men idag ska jag åka till falun för att träffa min älsklings bror !! :D:D:D <3
gud var jag saknar han !! <3
jag gick upp 6 för att duscha och de , nu är jag klar och det är en timme kvar tills jag ska gå till bussen :/
får vänta länge , sitta vid datorn :)
det har kommit upp en blomma på vår gård !! DET BLIR VÅR !!! :D
Igentligen skulle jag varit med johanna i går men hon hade visst lovat moa före , sen lovat mig! det har hon gjort några gånger nu .
jo jag kom på igår så hjälpte jag elsa med ridningen :)
jag fick rida hennes ponny som heter Meya :)
fett gullig :)
nu ska jag göra något vättigt eller stavas det vettigt ? ;o
skit samma ni fattar ;)
hihi..

där fick ni en liten gammal bild ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du nån egen häst eller foderhäst eller nåt sånt?

2011-03-22 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0