rubriiik

hejhej :)
nu kollar jag på johan falk :)
idag har jag inte gjort så mycket ..
först så åkte vi till Gertie :)
och då gick jag lite med han i hagen , till slut så börja han trava (y)
det är super bra jue ! :)
jag har alltid tänkt tta kort på såret så ni kan få se hur det ser ut !
men jag glömmer det hela tiden :o
sjukt irreterande!
aja men nu kom jag av mig:p
men sen åkte vi hem ,
efter ttag sa jag att vi skulle åka till stor sjön :)
då gjorde vi de , var där typ 1 timme :)
Maya bada med mig o pappa ;d
hehe ;)
sjukt kul :)
så det har varit en familjedag idag :)
nu kollar jag på johan falk :)
har precis bivit klart med reklam :)
aja tänkte ni kunde få en liten bild på mig nu (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0