orka inte ha bloggpaus :p

Hej :)
pallade inte ha en bloggpaus :p
haha ..
idag vare skola :)
det var faktisk kul dag ;)
först hade vi profil , då snackade vi om droger ochh det och vi kick se en film ..
sen så hade vi gympa med B 
vi typ gjorde några stationer :p 
Sen så vare lunch :)
fast det var ingen god mat :p 
då på hålen så spelade jag jonna johanna o sara kort ,
först så spelade vi kotten :)
jag och jonna var ett lag & johanna &sara var i ett lag !!
såklart så vann jag o jonna vi fick 106p och johanna o sara fick 21p 
HAHA lite skillnad xD
sen så vare svenska , då kollade vi på en film !
gissa vilken ! Askungen ;o
trök film :o 
men så vare So 
men då var inte magnus där så då hade vi lennart :)
han har vi i fysik ;)
då så såg vi en film först sen så jobba vi i ett arbetshäft;)
me lennart skulle på möte så vi fick typ sluta 40min före :)
(y)
de var bra ! :D
sen så vare b-språk !
då fick vi sitta vid datorerna:) 
jag satt med cissi :) 
kulkul :)
aja nu kommer lite bilder ;) 
Min söta johanna ! ♥

Våra byxor :)
mina är svarta hennes är blåa ;d <3

Johanna Jansson
när jag bytte skola , så var typ inte "vänner" från början ,
men så började vi vara mera på rasterna ! sen vare vi 2 ! <3
Du är sjukt rolig ! <3
vi har vår egen humor , det är som ingen fattar den !
vi har varit bv sen 5 typ <3
och jag tror att vi kommer vara det länge !
jag kommer ALDRIG släppa dig! <3
älskar dig sjukt mkt ! <33


Kommentarer
Postat av: johanna 8D

HAHAHAHHA aww c: du&jag föralltid bästavän <33

2011-01-12 @ 21:11:03
URL: http://kakmonstretffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0