blir zandra idag :D

gud vad statestiken var bra igår! :D
aja men igår/idag sov jag i min gamla lekstuga som pappa byggde åt mig men , vi har det om typ förråd ;)
hehe...
idag är det super fint väder ju ! :D
ska ta kort idag tror jag , men det bästa objektivet är trasigt ! :(
ikke bra !
så nu har vi bara 55 till 200 mm ..
aja men men ..
vi ska köpa nytt efter vi har varit i tunisen :)
åhhh det är bara 27 dagar kvar :D:DDDDDDDD
fett glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad :D
det är första gången jag åker utomlands ;)
hehe...
juste idag skulle jjag och zandra vara och ta kort ;D
hehe :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

55-200mm är asbra, haha bortskämd eftersom du inte är bra på att ta kort?

2011-08-01 @ 11:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0