hethäst

Godmorgon , igentligen vill jag inte gå till skolan för jag har ont i magen men då skulle inte jag fått åka till stallet ikväll..
men iaf igår så var jag i stallet , jag red runt slingan (det är en ridväg som är runt en skog)
först så ville hon inte rida själv , så då börja hon små stegra och vänder sig om men sen gick det bra till man kom lite längre bort då börja on bocka , sen så gjorde hon världens hopp rakt upp och sparka bakut , men efter det så gick det super! började trava sen när jag kom in i skogen så började jag gallopera! gallopperade runt hela slingan!
fan vad skönt det var att bara låta henne galloppera själv, när jag skulle sakta av så ville hon inte det , men efter ett tag så gick det ! haha , het häst man hade ! hon fick verkligen stäcka ut sig !
Men nu ska ja sminka mig och sen går jag väll typ kvart över till bussen så hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0