I know my love is blind, I see for the first time

hejhej , igår så var jag på match , först halvlek söög verkligen så dom fick in 2 mål men andra halvleken så gick det mycket bättre , men iaf så vart det 4-1 till dom , det var jag som gjorde målet :)
sen så drog jag till stallet med malin red barbacka!
ni kan få bilder sen som jag kan lägga ut med mobilen, men när jag kom hem så fixa jag till mig sen så gick jag mamma o pappa och malins familj ut och åt ! trevlans! sen idag så har jag varit på match med 96orna , det gick bra tycker jag med det vart 3-1 . ska snart äta grillat ! :) är sjukt trött , imorgon blir första sovmorgonen på lovet då!
SKÖÖNT! men har inte så myket mer att säga så hare bra!

Kommentarer
Postat av: tereseflinth - fotoblogg

hur äre? :)

2012-06-10 @ 17:07:36
URL: http://teresehh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0