Freeeedag

Hejhej , ja idag i skolan har vi inte gjort så mycket förutom skolafoto.. Ja det gick ju bra.. hehe aja men sen så kommer vi inte ha en lärare i SO längre för han ska bli lärare i en annan skola FAN vad det suger ! åhh nu kommer jag få F i SO ! Speciellt nu när vi har nationella proven och de , när han berättade att han inte skulle vara vår lärare+klassföreståndare så höll han på att börja grina .. så aa, FAN säger jag bara!
men nu ska jag tänka på något postift eller hur det stavar xD men aja ska äta sen drar jag till stallet
Imorgon ska jag på match! :> men har inte så mycket mer att säga så hejdå men ni få ha det så bra ! :>
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0