långt inlägg , det är bra de ! :)

hejhej:)
har kommit hem från zandra för ett tag sen kanske 30 minuter sen ..
har varit sjukt kul dag !
först så vakna jag typ 10 och låg och slappa i sängen ett tag :p
sen fråga jag zandra om vi kunde vara innan tjejkvällen så då sa hon ja :)
så då klädde jag på mig och cyklade hem till henne :)
så då när jag kom så satt vi vid datorn sen platta jag mitt hår:)
sen väntade vi på henness mamma skulle komma hem eftersom vi skulle åka och handla tacos och godis till kvällen:) efter ett tag så kom hon , då åkte vi till ica kvantum , handla o de !
det vart 600 spänn :o
sjukt mycket !! aja men sen när vi åkte hem så åt vi efter , sen gick vi upp och lyssna på musik :)
sen skrev vi 50 frågor tsm som vi skulle svara ärligt på sen på tjejkvällen:)
haha helt sjuka frågor xd
men sen så börja vi duka fram och allt! typ halv 6 vart vi klara :)
sen vänta vi .. typ kl6 kom jonna , efter typ 5 min kom cissi & eve :)
efter ett tag kom matilda oxå :)
sen visste vi inte vad ville skulle göra sen kom jag på att vi kunde göra frågorna , haha xd
aja efter det gick vi ner och snacka , sen så börja vi laga tacosen :)
duktiga vi är :)
sen tog vi lite kort :)
sen åt vi , efter tag skulle vi kolla på film , men vi hitta inte den skräckfilmen vi skulle kolla på så vi kolla på flickan från novan , tror jag den hette elr ngt sånt , men efter ett tag ville jag och zandra smyga på hennes granne mats , så då gjorde vi , efter ett tag gick vi och knacka på hans dörr 2 gånger sen så hörde han inte det så då gick jag och zandra bara det och knacka på fönstret & kuta in!!
sen släckte han där nere och gick upp och hämtade nån sak sen gick han ner igen och fixa med ngn konstig sak !!
han är skit läskig !!
aja men sen var man ju skit rädd att han skulle komma , för han e typ bara vaken på nätterna , och allt han är ju helt störd !
aja men slut med det snackent , sen så kolla vi klart på filmen :)
sen så åkte jonna hem sen kom pappa och nu ligger jag här och lyssnar på musik , ska snart sova är sjukt trött !!
aja men nu vare inte så mycket mer att skriva !!
men glöm inte frågestunden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0