fredagen den 13:onde

Hejhej :)
prov idag :(:(
det känns inte så bra ..
hatar fysik . det är mitt värsta och svåraste ämne !
pallar inte göra något just nu !!
är sjukt trött ..
men måste upp och plugga lite !!
jag vill inte ha ig !
jag ska ha G !!!

Agnes var ju hos sören i onsdags och skrapa tänderna o rönkas ..
det bedöva henne och skulle skrapa tänderna så när de skulle börja skrapa så var ALLA hennes tänder lösa hon producerar inte kalk .. så det gick inte. sen rönkade dom henne .. de tog massor av prover som vi fick svar på igår men vi vet inte vad vi skulle göra mamma skulle ringa till han för han sa att han skulle tänka på det .. så vi kanske måste åka till faludjursjuk ... men vi gör allt som går !
om det inte går så ska vi ta bort henne!! :'(
min egna lilla Agnes! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
älskar henne så mycket hon ska inte bort !! hon ska leva livet ut !! <3
ja de var de jag skulle berätta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0