chaaaaaa

Godmorgon :)
jag haar nyss duschat och klätt på mig :)
ska snart blåsa håret sen platta det ;)
men idag äre torsddag :)
fast den är tråkigast förutom musiken !! :D
aja hejdå ...
juste igår var jag med johanna super kuuuul :d
sen gick vi till ica kvantum och fck en ros , men vi ville inte ha den så vi slängde den på  coops trappa :P
hihi..
sen gick vi och bowla :D
jag vann med 70 15 ;)
hihi
fan vad bäst jag är :d
sen vare hoppträning :)
gick super bra :)
sen gruppen efter kollade jag lite på och då rammla lovisa av hon rammla på hindret
och då sprang elsa och sa det är ingen fara lovisa andas , tare lungt
men sen när hon tog av vanten och drog upp jackan så såg hon med blåtta ögat att hon hade brytit under armen :o
hon skrek
HÄMTA MARIANNE , FORT!!!
jag vart skit rädd :o
tkr jätte synd om lovisa !
men nu MÅSTE jag gå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0