svar

Sanna Azad om hiss / diss?:
Skulle gärna vilja se bilder på din header! Skulle vara jätte fint!

Har du planer för idag då? (:
svar: tack för vad du tycker :)
men det här är itne min design eller de .. 
så kan inte tyvärr fixa det ..
men jag ska göra en egen , iaf försöka det iaf nån dag:)
ja idag har jag varit i stallet hela dagen :)

Hej hej :)
ja igår har jag varit i stallet hela dagen :)
red på carlsson :)
han är så sjukt snäll ast han är så stooooooor!
han är typ 1.80 ;o
hehe..
aja men sen typ fixa jag saker och de..
idag ska jag gå upp kvart i 8 för jag ska hjälpa till på tävlingen idag då;)
ska hjälpa till i 4 dagar :)
menmen ..
jag skulle igentligen tävla men han vart ju skadad ! :(
och så ska jag tusse elsa o mamma prata om jag ska ha gertie kvar eller inte ..
om jag vill träna o tävla så ska jag ha nån större häst då men om jag är och rider i skogen o de så kan jag ha kvar gertie , jag vill ju ha henne men jag vill ju tävla o de!
älskar gertie så mycket !
men jag kan väll åka dit nån gång och hälsa på han!<3
isf vill jag vill ha en d-ponny eller en liten storhäst ! :)
jag börjar ju bli så lång på gertie !
menmen sånt är livet !
alla växer !
men nu ska jag kolla fb så hejdå ;)
ja jag skulle ha lat ut det här igår ! 
men internet pajja !
så jag skriver vell om till idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0