min dag + bilder :)

matte lektionen ;)
MIN söta johanna <33
Elin & emma :) <3
Min söta agnes <3
Söta lizzie <3

Det var lite bilder från idag :)
Ja nu kommer jag berätta lite om dagen :)

Profilen: då kollade vi på filmer som handlade om mobbning , sen skulle vi sitta på i grupper och säga vad som handlade om filmen och de .. trök ;p
Fysik: då vare inte så mkt jag , sara, elin, alexia & emma pratade lite ;p
Matte: satt med johanna då , räknade vi lite och prata :D haha

Lunch/hål: först så satt jag och åt med johanna o sara :) sen så skulle dom gå så då gick jag till elin emma isabelle isabelle & alexia :) sen gick isabellorna , då var dom andra kvar så prata vi lite och sen så gick vi ner till källaren där var isabelle o bella ;)
vi spelade kort :) Sen gick alla upp förutom jag isabelle o sara ;) för isabelle orkade inte gå upp så då gjorde jag lite sällskap med isabelle p :) det var typ nästan allt .
Liv: då skulle vi komma på några fråger som vi skulle gå runt och fråga vissa , då var jag jonna linus anton & Jonta i en grupp , fast det är bara jag o jonna som ska runt och fråga ;o haha .. vi ska fråga vuxna kvinnor :p
sen var det inte så mer .. 

Bild: då skulle vi måla med målarfärg ;) jag emma bella P bella D alexia elin sara vi skulle bara få använda grön gul svart o vit ;o sen målade vi typ bara 10 min sen fick typ avsluta ;p bara för vissa pratade så mkt i början :o 


aja det var typ allt :p 
sen efter skolan så kom pappa o hämtade mig och då åkte vi till willys och handlade , sen kom mamma och handlade med oss :) och nu håller mamma o pappa på att laga maten ! :d gotttttt :D :d
imorgon så ska jag åka snowboard med sara söderholm :d <3<3
Nu vare inge mer att säga så hejdå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0