rolig dag :D

Hej hej :):) 
nu har jag kommit hem från stallet :d
först så gjorde jag i ordning gertie :)
sen så red jag inne i ridhuset :)
de var ett hinder där , och då blev hn lite sugen på att hoppa , så när jag hade värmt upp han så skulle jag gallopera förbi hindret och det gick bra tills i svängen då gjorde han värdens vändning och tvärstanna men jag höll mig kvar uppe :d 
men då så små stegrade han sig ;)
haha kkulit :P
sen så hoppa jag av och tog ner bommarna och de ..
men nu har jag tagit kort på han :) 
men dom laddar jag in sen för ska typ bada snart :P
håller på fyller upp vattten :D
idag vare lite kulit i skolan .
först så vare massa saker sen på hålen så tog jonna alexandras skåpnyckel och sen gedde hon nyckeln till johanna och då sprang jag efter johanna och då passade johanna till jonna men den hamla under bortet så jag typ tog tag in nyckeln men då fick jag tag i jonnas nyckel , och johanna putta ner mig under bordet ;o
aja .. sen så sprang jag o alexandra ner och då tog jag hennes nyckel o la den i min ficka med jonnas nyckel ,
sen så fick jonna tag i alexandra och hon drog henne i håret skit hårt , för hon trodde att hon hade nyckeln men det var jag som hade den , sen så sa alexandra att jag inte skulle ge tbx nyckeln .
det gjorde jag inte ..
sen efter ett tag tog jag upp nyckeln och visa en .. då släppte jonna alexandra och försökte ta av mig nyckeln , men då tog alexandra tag i jonna så hon ramla ner på golvet , då så spreng jag bort för johanna jaga mig , och då hörde jag o johaanna vi är inte vänner längre och en small i toa dörren :o
så dom hade blivit osams .. men men det ska vi inte prata mer om ..
sen så när det var engelska så sa
jag: moget att inte svara
jonna: HÅLL KÄFTEN JÄVLA BITCH
sen gick hon iväg med sitt röd face :s
jag o alexandra börja AS garva xD
haha .. när hon sa det så kollade jag ner på henne xD
jag bara öhh? :s
hahaha ..
aja det var min dag i skolan :d
kulit :d :d
men nu har jag inge mer att skriva så byebye<3

Kommentarer
Postat av: zaaandra

haha omg crazy dag kan man lungt säga!

men jävligt kul också !:')

viiiiiii äreeeeeee imoooooooon i skolan sööötnos ;*

hihihihh , byt inte , ha kvar träslöjd lite sisådär ägit då!(y) hihih:

ska duuuucha sen blire vidiochatt med dig då med massa rööööstklipp sjukitnice!hahahaha sisådär humior idag då på slutet bästa kommentaren såg så konstigt ut men aja hejdå sööötis:*<3

2011-01-24 @ 20:29:31
URL: http://alexzandrasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0