dålig bloggning nu jag vet :(

Hejhej :)
rubriken talar !
idag vare sjukt kul fast sjukt pinsamt !! :')
So= trök som vanigt ! ;o först skulle man läsa nåra sider i en bok men jag skrev av i mitt arbetshäfte ist , sen så kolla vi på en film sen så hade bensträckare , sen läste dom och jag fortsatte med mitt ;)
Matte = Trök som vanligt :(:( räknade geomatri ! :(:(
Lunch/hål = jag johanna o zandra gick till maten åt lite sen gick vi ner i källarn och spela kort ;)
aja sen gjord vi lite mer saker .. som jag inte kom ihåg xP haha
Slöjd= Jag o Zandra & alla killar i klassen har träsjöld som var inställd :D så jag o zandra gick in i källaren och dansa lite ! och då har ANTON kollat på HELA tiden !!! :'o Fett pinsamt !!!!!!!! :o :o :o Sen när vi har dansat klart så märker vi att det är nåra som kollar på oss ;o fett pinsamnt !! :o
sen kom dom in och gick igenom och då frågade zandra om nån hade kollat och då sa ahmed ja anton , och då blev jag sjukt röd i ansiktet och det var zandra med ;$ Haha
Fysik= trökigt som vanligt prata igen frågor :o
Svenska= läste bänkbok hela lektionen men anton pratade hela tide typ så helena vart typ as arg på han :p
Engelska= JÄTTE TRÅKIGT!!!!!!! vi kolla på nån konstig film , men det var inte som en film för de var bilder och sen pratade dom engelska ;s sen skulle man berätta vad som hade hänt på filman :o HATAR ENGELSKA!!!

a de var min dag ;p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0