Älskar dig Gertie!<3

Hejhej : ))
Ja idag har jag tävlat :)
I hoppning med Gertie :D
Min dag var så här :
Först gick jag upp 10 i 7 och klädde på mig och gick upp och borsta tänderna sen åkte jag till stallet 20 över 7 till stallet och hjälpte elsa och gav dom mat och slöppt ut hästarna i hagen , vi släppt ut alla hästar utom gertie annars skulle vi inte fått in han :p
så han fick stå inne :)
Sen när de var klart gick jag och betalade :):)
sen var ban bygge,
vi byggde banan sen gick vi den .
typ vid halv tio gick jag och började borsta han o de ..
sen så började jag rida fram han ,
det gick bra , han var ganska seg då.
sen när det var min tur att hoppa 50cm
så vart han SKIT pigg!!
Han raceade ski mkt , fick nästan inte stopp på han , sen på 6 hindre så började han stegra sig , sen så red jag på hindret igen och då vägrade han , sen gjorde jag 1 gång till och då gick det , så det vart inte så lyckat lopp ,
jag skulle hoppa 60cm med och då gick det mkt bättre !! :D
Jag gick nollad :d
super duktig var han :D
så jag fick en rosett
och det här var min första tävling ( fast det här var  inte en riktig tävling det var en tränings tävling)
så det är bra (y
ska tävla mkt i sommar sen ;);)
Älskar han sjukt mkt !!
GERTIE ♥
du är så söt min kära lilla häst ,
du säger ingeting min kära lilla ponny
för de dig jag älskar mest! <3
sen åkte jag hem , efter en stund så åkte vi till visenten och åt lite :):)
när vi hade ätit klart åkte vi till stallet och hjälpte elsa att ta in hästarna och så mocka jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0