ful blogg 8(

Hej

Ja idag vare skola idag .
Torsdagar är VÄRST ! :O
Ja men idag i skolan när vi hade hål så gick jag o johanna hem till henne .
Först så åt hon lite musli (stavning) Efter de så sjöng vi lips :D
Vi är så häääääääääääääääääääääääääääääär duktiga ! :D
Hihi . Vi sjöng:
No one
no promises
bleeding love
himlen runt hörnet
umbrella
sen nåra till som jag nt kommer ihåg :p

Men de var jätte kul :)
Sen hade vi typ matte efter hålen . sen hade vi NO sen vare slut på skoldan då .
Efter de så gjorde jag en sak kmr nt ihåg vad de heter :P Haha
Nu kollar jag på Tv . De är reklam :(
Kollar på Halv åtta hos mig . Efter de så blir de IDOOOOOOOOOOOL ! :D
De är så bra ! ;D
Men nu vet jag nt vad jag ska skriva !
Jag har en sån ful blogg :(
men nu är reklamen slut så byebye .
//Alexandra ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0