<3

Hej :)

Ja idag äre måndag .
Ska inte till skolan.
Har sjukt ont i magen .
Men ska till skolan i morgon :)
Igår var jag i stallet :D
Med Maja o Elin .
Vi red slingan :)
De var kul .
Men jag fick inte ha den hästen jag ville ha !:(
Jag ville ha Misty ! MEn han fick inte gå ! :(
Vi fick ta en häst som heter villectro :P
Om jag hade fått tagit misty så skulle jag hoppa i skogen med maja barbacka :)
Men vi fick inte ta hästarna som vi ville  ha ! :(
Men men .. Så är livet .
De var iallafall kul ! :D

Sen efter vi hade ridit så tog vi av sakerna och red ner till hagen ! :D
Sen gick jag maja o elin ti hö balarna och klättra ite :P <3
HAha de var kul ! :D

Men nu har jag inge mer att säga så byebye ! ;D <3
Kommer lite bilder sen i Lördags när jag red med Alexandra :D <3

Alexandra & Embla

Alexandra & Embla

Jag & Ör

Jag & Ör

Misty <3

Ralf :D
Lite fina bilder ;D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0