långt inlägg :)

Hej
Ja idag så vare agility tävling på morgonen :)
Så mamma väckte mig kl.8 ;o Va trött som fan ! :(
Sen gick jag upp och kolla på tv , sen så klädde jag på mig :)
Efter de så skulle vi åka för mamma skulle ta ut pengar oxå ;)
De var i Fragg de ligger i Norberg om ni undrar :P
Men iaf när vi kom dit så gick jag och kollade vad jag hade för nummer & jag hade 9,8&7 ;)
Så de var lätt att komma ihåg :D
Tur att jag nt va etta ;o
För det är läskigt att köra först ! :o
Men sen så gick jag lite med agnes innan sen vare banvandring :)
När det var min tur att köra så gedde jag gärnet !
Jag kom 4 av10 :D
Sen var det medium & efter medium så vare large :)
Efter alla tre klasserna hade kört så skulle de bygga om banan ,
sen när de var klara så vart det banvandring igen ;)
I andra loppet kom jag 6 av 10 :)
och i sita loppet så diska jag mig ;)
Det blir för mkt med tre lopp med henne :P
Men de gick iaf bra :D
Sen när jag & mamma kom hem så åt vi mat
Efter de så drog jag till alexandra :)
Sen drog vi med emil till pizzerian ;p
&  efter när jag o alexandra skulle gå till källarn så vare en bil som kom & tuta på oss när vi gick på trotaren ,
Så alexandra flög in i mig och jag flög in i buskarna för vi vart så rädda ! ;o
Efter en stund så kommer det en till bil & tutar igen ! vi vart lika rädda då med ! :o
Först trodde alexandra att de stog typ tuta på hennes rygg eller min ;)
Men det var inte de ...
Så det vart lite läskigt ! :(
Men iaf sen när vi var vid källarn satt vi oss vid datan ett liten stund ,
Sen så gick vi in i ett rum och hitta på en dans , Sen så vare kurragömma & då var vi med ! :D
Då efter ett tag så skulle jag och Zandra leta & när vi skulle titta om dom var där så skrämde dom oss så vi skrek as mycket ! :p
haha vi vart as rädda ju :D

Sen så skulle jag hem annars så skulle inte jag ha nån skjuts hem för pappa skulle till jobbet & mamma är på skolträff med några tjejerna i hennes klass :)
Hon kommer hem typ 11 eller vad hon sa :o
Så jag kommer vad ensam hemma :(
Läskigt ! :o
Långt inlägg men det är bra :D
Kram<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: härligt att höra att det är bra! jaha, ajdå.. du kanske inte spenderar natten ensam? lite läskigt, haha. jag har precis vaknat och ska slå på tjenare kungen! en klassiker

vad hittar du på en farsdag som denna? :)

2010-11-14 @ 09:57:14
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: min helg har bara varit bra! firar farsdag idag genom att fara till mormor och farfar med pappa och mamma, även lillebror min :)

2010-11-14 @ 09:58:42
URL: http://elinhjort.blogg.se/
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

sv: tusen tack :)

kram

2010-11-14 @ 10:41:36
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: Anna Johansson Fotoblogg

aa jag har haft det bra hur har du haft det i helgen? ;) kram

2010-11-14 @ 15:08:34
URL: http://annassfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0