Hemma igen :D

Hejhej :)
Nu är jag hemma från kupolen :D
Jag köpte mycket ! ;D <3
Sen så träffa jag Emma o Isabelle P där :)
Efter en stund så ringde Alexandra då var hon oxå på kupolen hon undra om vi kunde gå för hon gick själv .
Fast jag skulle äta då..
Så då skulle vi gå efter..
Men vi gick lite iaf :D


Här kommer några bilder på kläderna ;)


Köpt på Bik Bok
Kosta 149kr
Köpt på H&M
Kostar 129kr
Köpt från H&M
Kostar 50 kr
Köpt från H&M
Kostar 249 kr


Köpt i Skohuset
Kosta 169kr
Så de var allt jag köpte plus en macflurry med daim :D
som kosta 17 kr :D
Så nu har jag inga pengar kvar :( :P
Haha jag är verkligen bra på att slösa pengar ;)
Men ska dra nu byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0