:)

Förlåt att jag inte har skrivit på länge ;o
Ja igår så  var jag i skolan , Efter skolan så skulle jag äta ngt då vart de korv med bröd för jag skulle till stallet:D
och då när jag var i stallet så gjorde jag ordning mat & hö , Sen så hämtade jag hästen (fats jag skulle ta med den andra oxå som stog i hagen så jag tog dom samtidigt !) Och det gick bra :) Sen så fick den stå ute i stallgången medans jag mocka :)
Sen släppte jag in hästen så att den fick dricka och de ..
Efter så började borsta :)
Sen så var de bara att slänga på sadeln & tränset :)
Först så red jag lite med sadeln så efter ett tag så red jag barnacka :)
Och det gick bra :D
kommer ett video klipp senare på dagen ,
Men nu ska jag dra !
HEEEEEEJDDDDDDDDÅÅÅ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0